cszh-TWenfrdeitjaplptruesvi

Přihláška na Vítání občánků a souhlas s uveřejněním blahopřání

Vážení rodiče nově narozených občánků obce, vážení jubilanti

S ohledem na ochranu osobních údajů je nutný souhlas zákonného zástupce dítěte se zpracováním osobních údajů a zaslání pozvánky na Vítání občánků, stejně tak souhlas se zveřejněním jména a příjmení jubilanta v rubrice Blahopřejeme ve zpravodaji obce. 
Z toho důvodu již nebudou pozvánky na Vítání občánků zasílány rodičům automaticky. Ze stejného důvodu budou blahopřání k narození dítěte a významnému životnímu jubileu zveřejněny ve zpravodaji pouze na základě vašeho souhlasu.

Máte-li zájem zúčastnit se Vítání občánků, můžete přihlášku podat, stejně tak udělit souhlas se zveřejněním blahopřání:

  • osobně v kanceláři úřadu městyse
  • níže vyplněním online formuláře
  • zasláním e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • zasláním do datové schránky - ID datové schránky: fakba7w
  • osobně do podatelny úřadu městyse
  • poštou na adresu úřadu městyse

Prosíme, aby vyplněné přihlášky na slavnostní Vítání občánků nebo souhlas s uveřejněním blahopřání k životnímu jubileu ve zpravodaji, byly doručeny nejpozději do 3.10.2016 před uzávěrkou zpravodaje.

Online formuláře

  • Prosím vyplňte Jméno a příjmení dítěte.

    Prosím vyplňte datum narození dítěte
    Prosím vyplňte Jméno a příjmení matky.
    Prosím vyplňte adresu trvalého pobytu
    Je třeba zvolit zda je či není doručovací adresa stejná. Není-li, formulář vám poskytne další pole na vyplnění adresy pro doručení pozvánky.
    Neplatný vstup
    Neplatný vstup
    Prosím, napište nám vaši e-mailovou adresu.
    Neplatný vstup
    Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.
    Kliknutím na "Odeslat" souhlasíte s tím, že Vaše osobní údaje budou uchovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a budou použity pouze pro zajištění organizace slavnosti Vítání občánků a zveřejnění blahopřání k narození dítěte ve zpravodaji městyse.
  • Prosím vyplňte jméno a příjmení jubilanta.

    Prosím vyplňte datum narození dítěte
    Prosím vyplňte adresu trvalého pobytu
    Prosím, napište nám vaši e-mailovou adresu.
    Neplatný vstup
    Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.
    Kliknutím na "Odeslat" souhlasíte s tím, že Vaše osobní údaje budou uchovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a budou použity pouze pro potřeby zveřejnění blahopřání k životnímu jubileu ve zpravodaji městyse.

 

VytisknoutE-mail

Povinně zveřejňované informace - Suchdol nad Odrou

Městys Suchdol nad Odrou
  1. Oficiální název:
    Městys Suchdol nad Odrou

  2. Důvod a způsob založení:
    Základní principy a podmínky na jejich základě obec provozuje svoji činnost jsou dány zákonem č. 128/2002 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů.

  3. Organizační struktura:
    Zastupitelstvo městyse Suchdol n. O.
    Rada městyse Suchdol nad Odrou
    Výbory městyse

  4. Kontaktní spojení:
    Komenského 318
    742 01 Suchdol nad Odrou
    Česká republika (CZ)
    tel: 556 770 101
    fax: 556 713 210, 556 770 105
    e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  5. Bankovní spojení:
    Česká spořitelna, a.s. číslo účtu: 1765624389/0800

  6. Identifikační údaj IČ:
    IČ: 00298450

  7. Identifikační údaj DIČ:
    DIČ: CZ00298450

  8. Rozpočet v tomto roce:
    Najdete zde

  9. Žádosti o informace:
    Žádost o informace se přijímá na úřadu městyse v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.

  10. Příjem žádostí a další podání:
    V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
    V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
    - komu je žádost určena, - jaká konkrétní informace je požadována, - kdo žádost podává.
    Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
    Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
    Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
    Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
    Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
    Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
    Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

  11. Opravné prostředky:
    Způsob odvolání a jeho obsah: - odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu nebo osobně v podatelně, - odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.
    O odvolání rozhoduje: - obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce, - krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.
    O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

  12. Formuláře:
    Další typizované formuláře jsou k dispozici na obecním úřadě.

  13. Návody pro řešení nejdůležitějších životních situací

  14. Nejdůležitější předpisy:
    Najdete zde

  15. Sazebník úhrad za poskytování informací:
    Najdete zde

  16. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.:
    Najdete zde

  17. Seznam organizací zřizovaných obcí:
    Základní škola Suchdol nad Odrou, okres Nový Jičín, příspěvková organizace

VytisknoutE-mail

Nejdůležitější předpisy

Povinný subjekt jedná a rozhoduje zejména podle těchto nejdůležitějších předpisů:
  • ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů,
  • usnesení předsednictva ČNR č. 2/1993 Sb., o vyhlášení Listiny základních práv a svobod jako součást ústavního pořádku České republiky, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů,
  • vyhláška č. 388/2002 Sb., o stanovení správních obvodů obcí s pověřeným obecním úřadem a správních obvodů obcí s rozšířenou působností, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 85/1990 Sb., o právu petičním, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 309/1999 Sb., o Sbírce zákonů a Sbírce mezinárodních smluv, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 22/2004 Sb., o místním referendu a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,
  • vyhláška č. 410/2009 Sb., kterou se provádí některá ustanovení zákona č. 563/1991, o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro některé vybrané účetní jednotky, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 553/1991 Sb., o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů,
  • vyhláška č. 418/2008 Sb., kterou se provádí zákon o obecní policii.
  • zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů,
  • vyhláška č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění zákona č. 309/2002 Sb., zákona č. 320/2002 Sb. a zákona č. 123/2003 Sb.

Úplné znění zákonů, vyhlášek a nařízení, vydaných ve Sbírce zákonů ČR, lze zapůjčit v kanceláři obecního úřadu a najdete je i na Portálu veřejné správy České republiky v nabídce "Zákony".

(poslední aktualizace 26. 6. 2014)

VytisknoutE-mail

Czech POINT Suchdol nad Odrou

logocp210x130

CZECH POINT (Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál) je nejpohodlnější způsob pro komunikaci občana s veřejnou správou.
Z pracoviště Czech POINT lze odnést ověřené výstupy z živnostenského a obchodního rejstříku, z katastru nemovitostí a z rejstříku trestů.
Upozornění ! Tato služba není určená k nahlížení do registrů ale pouze k vystavení ověřeného výstupu z příslušného registru. Tento ověřený výstup se stává veřejnou listinou.

Od 2.1.2008 lze na Úřadě městyse Suchdol nad Odrou získat prostřednictvím Czech POINTU ověřené výpisy z těchto centrálních registrů:

Katastru nemovitostí - výpis listu vlastnictví:
- podle čísla listu vlastnictví
- podle čísla popisného
- podle čísla parcely
- částečné výpisy

Obchodního rejstříku:
- úplný výpis
- výpis platných údajů k aktuálnímu dni

Živnostenského rejstříku

Rejstříku trestů

Správní poplatky:
výpis z Katastru nemovitosti
100,- Kč za první stranu, 50,- Kč za další strany ověřeného výpisu
výpis z Obchodního rejstříku
100,- Kč za první stranu, 50,- Kč za další strany ověřeného výpisu
výpis z Živnostenského rejstříku
100,- Kč za první stranu, 50,- Kč za další strany ověřeného výpisu
výpis z Rejstříku trestů 100,- Kč

Další informace

VytisknoutE-mail

Poskytované informace podle Z106/1999 Sb. – 2017

Předmět žádosti:

Žádost o poskytnutí informace – týkající se způsobu realizace třídění a nakládání s odpady v obci

Poskytnutá informace:
Dne 05.04.2017 byl žadateli poskytnuta informace v plném rozsahu

Přílohy: tabulka rozmístění kontejnerů v roce 2017 

Zpracoval: Iva Hrabovská, ÚM Suchdol nad Odrou, dne 05.04.2017


Předmět žádosti:

Žádost o poskytnutí informace – zaslání investičních plánů obce pro rok 2017

Poskytnutá informace:
Dne 03.04.2017 byl žadateli poskytnut odkaz na rozpočet městyse http://www.suchdol-nad-odrou.cz/mestys/dokumenty/rozpocty

Přílohy: Žádné

Zpracoval: Helena Richtáriková, ÚM Suchdol nad Odrou, dne 03.04.2017


Předmět žádosti:

Žádost o poskytnutí informace – rozdíl mezi § 80 odst. 3 písm. b) a § 103 odst. 1 písm. e) bod 17, ve stavebním zákoně  č. 183/2006 Sb.

Poskytnutá informace:
Dne 02.03.2017 byla žadateli poskytnuta požadovaná informace formou zaslání  .

Přílohy: Žádné

Zpracoval: Miroslav Graclík, SÚ ÚM Suchdol nad Odrou, dne 02.03.2017


 

Předmět žádosti:

Žádost o poskytnutí informace – rozdíl mezi § 80 odst. 3 písm. b) a § 103 odst. 1 písm. e) bod 17, ve stavebním zákoně  č. 183/2006 Sb.

Poskytnutá informace:
Dne 02.03.2017 bylo žadateli vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti

Přílohy: Žádné

Zpracoval: Miroslav Graclík, SÚ ÚM Suchdol nad Odrou, dne 02.03.2017


 

VytisknoutE-mail